You have read the last chapter


Fy fan vilken mensvärk jag har idag! Jag tror jag ska gå och hoppa från balkongen!! AJAJAJ!!!! Men vi åkte och inskaffade alvedon, som vi inte haft i det här hemmet. Förstår inte hur det gått eftersom jag alltid behöver ha alvedon, jag och min mage....
Det känns bra i övrigt iallfall, börjar få lite ordning på livet och tillvaron känns det som. Det är så fantastiskt underbart att ha en sån bra kille som jag har! Vi vet precis hur vår familj fungerar och hur den ska fungera. Fast jag är en värsting brutt när det kommer till att diskutera pengar... åh åh åh- Don´t even go there! Visst måste man kunna prata om det, men jag vet inte, jag är lite av en sån hemsking som tycker att det är MIN ensak, MINA saker och något som bara avser MIG. Visst vi kommer inte ha splittad ekonomi eller så, utan vi ska till och spara pengar så man kan hitta på något roligt framöver, inget fel alls i det. Men just nu har jag dålig ekonomi p.g.a studierna som behöver all tid. Men samtidigt så har jag så att det räcker till räkningar, hyra, mat och någon peng att göra nått för, så det är inte så att jag behöver sjunka ner till djävulen och sälja själen. Men det är något hos mig som jag måste bättre mig på, att inte bli irriterad och inta försvarsställning så fort någon vill prata eller diskutera om saker som jag inte har någon koll på.

Så idag går livet ut på att fixa en massa saker iallafall och påbörja en ny uppsats... puh.. hehe. Hur ska detta gå? Jaja, bara att köra igång, dagen är alltför kort och det är alltför mycket att göra!

Kommentarer
Postat av: Ramlade bara in =)

Annars kan jag rekommendera Pronaxen mot mensvärken.. Enda som hjälper för mig iaf, tänkte alvedon är ju inte så "mycket att hänga i julgranen alltid" =)

2009-03-12 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback