Yes, it was really tight



Puh vilken matdag!! Var och storhandlade och fick med oss det mesta, men man ska ju alltid glömma något. Självfallet så skriver jag en lista, stoppar den i fickan och far på affären. Väl där, så ligger lappen i fickan hela shoppingturen och jag springer runt i varje hylla och ser om det är något jag vill ha eller behöver. Ändå så lyckas man glömma något.
Har precis fört in massa middag i munnen så nu är jag mättare än mättast!! Jag ska även ta och fixa lite senare ikväll och även färga utväxten!! Härligt! Bli som folk igen!!





Nästa vecka funderar jag på att fara till stugan några dagar. Jag har ju inget som direkt knyter mig till lägenheten i stan. Jag känner att lusten/tvunget att öppna och läsa en bok inte ens är i närheten av att existera här. Så jag ska försöka ordna så jag kan vara i stugan med Nelly, ta det lugnt och läsa en massa. I stan har man ju dator, internet, filmer, massor med kanaler, vänner.... you name it, allt finns här. Och min uppmärksamhet riktas åt alla andra håll än böckerna, vilket inte är bra. Bara att hålla tummarna!! Självklart kommer jag att sakna ihjäl mig efter älsklingen, men ibland måste man se nytta framför lycka och nöjen. Pff!! Om jag ändå kunde ha den inställningen i stan?

Jag tänkte försöka se om magen blir bättre genom laktosfri mjölk, inskaffade en sån idag.. men just nu är min mage större än en kvinna som gått över tiden i 3 månader.. OCH det KAN bero på att lilla fröken jag har fått i mig massor med mjölkprodukter. Men faaan, man kan ju inte sluta med allt. Det är inte det de beror på.. det vet jag.. för jag vill ha goda smöret och goda allt annat.
Det är även uppkommit nya planer som jag är sjukt sugen på, nu är det den här eviga längtan som inträffar. Jag börjar undra om livet bara går ut på längtan?? Hur ofta får man göra/vara med om saker som man längtar efter på direkten? Nej, mig händer det då inte.. man måste MINST vänta 10 minuter.. men vanligtvis längre.. dvs FÖR länge.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja andvänder bara laktos fria produkter(valio) Det funkar jätte bra och smakar precis som vanligt,och min mage mår bra och är glad:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback