Without a trace




Oh vad härlig dag!! Idag har jag varit på badet.. som jag tjatat om några gånger nu.. hehe. Och det var härligt.. åkte rutchbanorna, simmade nån längd och fastnade på relaxavdelningen. Gud vad fint dom fått till det! Flera olika bastu(sar) och utomhus bubbelpool och en härlig inomhus pool med bubbel såklart. Åh jag ska ordna kort på "Step in" så jag kan få tillgång till det där när jag vill!! Och även börja träna med gubben min, för då borde man komma iväg. Och det är ju inte alls långt ifrån där man bor... så avståndet kan väl inte bli något problem?
Nu känner man sig lite som en ny människa.. ska dock göra fotbad imorn och fixa fötterna, för dom är inte i toppform än. Dock blir man alltid så slö efter man varit på badhuset, fast jag i princip bara slappat där. Men jag dök minsan från trampolinen.. Gr! Vilken brud! Och jag gjorde framåt volt=lyckad, och en bakåt volt= Ont-som-fan-i-ryggen -BÄD! Den trubaduren gick minsan inte hem, utan det blev ett ryggplask utan dess lika gott folk! Lyssna inte på pojkar innan som visat hur finfint dom själva gör saker.

Imorgon blir det 30- års kalas som man ska iväg på... vettefaan vad de var för present vi skulle ge bort än??! Men så fort den där jag är tillsammans med kommer hem så ska jag prata med han och få lite kontroll på vad som händer. Eftersom det snart är kalas så ska vi iväg och planera lite ikväll.

Neä, jag är öl sugen.. Vad ska jag göra? Var är ölen? Vem har ölen? Jag hittar inte ölen...
Det får bli imorgon.. då FÅR jag öl, för jag ska köpa öl.. Mmm.. Öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback