When were the last time you..


Idag var det kanon väder! Och för första gången på sjukt, sjukt länge så satte jag mig på balkongen och solade, samtidigt  som jag läste. Snacka om att förena nytta med nöje:) Söt-Nelly ville promt ligga i mitt knä i stolen på balkongen så då fick hon göra det, och det gick ju faktiskt bra. Lill snuttan älskar att vara mamma.
Så den här dagen gjorde inte direkt suget mindre efter sommaren..

Jag blev bra nog less när jag fick beskedet om den första uppsatsen, jo referenserna. Att det ska vara så förbannat viktigt!! Jag måste bara ändra på referenserna och skicka om sen är det klart-på nytt. Kan dom inte förstå vad man menar fast man inte gjort det? Tänk vad lätt det vore. Alla utgår ju efter samma kriterier så att säga och ska göra på samma vis. Då borde dom veta hur jag menade, och hur jag egentligen skulle gjort det. Men det gjorde dom inte, så jag ska fixa det nu i veckan.
Jag är bra duktig jag... det är 3 böcker jag läst ut till sista sidan i mitt liv (inklusive läroböcker) och då tvingade jag mig in i det sista. Just nu håller jag på och läser 4 böcker samtidigt kan man säga, eller typ varannan timme eller efter halva dagen byter jag. En är nästan klar... kankse 10 sidor kvar.. så den boken kommer få ligga i hyllan tills jag befinner mig i samma position på dom andra. Hm, jag är knepig.

Nu damer och herrar verkar de bli dags för "ajaj i magen". Usch.. jag känner smärtan komma och gå.. och jag säger som alltid -"D R A Å T H E L V E T E!" Men det är inte så farligt som jag skulle kunna haft, men jag kan vara lugn.. det kommer. Speciellt till råga på att jag ska bli nyttig, men det fackar jag när jag känner att mens-pms fenomenet väl är här, då FÅR jag göra vad jag vill... tror alla kan instämma. Morötter stillar inte suget så mycket som man kan tro, men jag kämpar- keep it in there... som jag tänkte i huvudet just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback