When its all over



Helgen är avklarad och den var en av de bästa på länge! Först en avslappnande natt i stugan. Första dagen vi kom dit så lekte vi som aldrig förr. Byggde snögubbe, snögrotta och åkte kana på stjärten nerför slänten. Mycket uteaktiviteter och det tyckte även lill killen var roligt. På kvällkvisten blev det någon öl och grogg och även trevligt sällskap av grannar som vanligt. Dagen efter blev inte riktigt som planerad, men det blev en promenad i skoterspåren och sedan hemgång... väl hemma var det bara till att slappa, då vi alla var lite sega!
Melodifestivalen var ju ett klart måste men jag vet inte riktigt om jag håller med svenska folket.. visst vinnande låten fungerade på något vis.. eller enligt mitt tycke så var refrängen bra, man hör inte vad hon sjunger men det är härlig känsla... däremot  så tycker jag att de såkallade verserna var skit! Man borde höra vad hon sjunger då eftersom hon sjunger "normalt" då, men ickesannicke! Jag hör fasen ingenting..
Därefter avslutades kvällen med SAW III, eftersom vi ska se alla 5. Och som ni kanske förstår så har man avklarat 1:an och 2:an... och även nu då nummer 3.

Idag var vi på skotervisning i..hm.. gräffsåsen? Ja, något åt det hållet var det. Åh vad sugen man är på en skoter! Men det blir iallafall en nästa år! och då blir det körandes utan dess like!! Jag vet var gasen på de där rackarna sitter!! Men även mysiga utflykter kommer att planeras in i kalendern nästa vinter.

Oh, det finns en låt i denna värld som är bra, inte en av mina vanliga favoriter men ändå sen jag träffade min prins så älskar jag den låten, den får mig att tänka på han, och jag vet att han älskar den artisten och låten. Det var väl en av de första låtarna jag fick veta att han gillade, så den är inpräntad. Jag pratar så klart om U2 och låten- With or without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback