When I first saw you


Goden morgen!! Här är man vakenpå nytt! Sov sjukt gott fastän älskling inte var med mig i sängen. Hade det inte varit för söt-Nelly så hade jag inte somnat alls. Hon ärså gó och älskar att krypa upp under täcket och vill bli klappad och omhållen. Naw!
Morgonpromisen och frukost till lillen är redan ordnat. Jag borde egentligen vara en kändis i området, för jag klär som inte riktigt på mig vettiga kläder när jag ska ut med henne på mornarna eller kvällarna, utan då går jag som jag är klädd hemma. Så jag strosar runt med pyjamas, kisande ögonen, ruffsigt hår och ser super trött ut.

Igår var det en riktig trevlig kväll! Vi åt kanon god mat ( han grannkarln är super duktig på att laga mat!) coleslaw, kyckling,köttfärs, nötter, svamp och en paprika som smakade grässtrån, hihi. Till efterrätt så blev det chokladmousse med lite kaffesmak- om något så faller kaffe mig i smaken. Sen låter ju maten roligare än vad jag skrev, men det var det som fanns och det var super mumma!

Snart ska jag ta och göra mig snygg för att bege mig på promenad med fjärten för att sedan tigga skjuts till mamms och papps, där jag ska plugga och sedan vara social och äta god mat!!

idag håller världen  tummarna för U som har mtach idag<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha måste bara få citera" då du bodde ihop med den dära greger"( förövrigt så bor vi fortfarande ihop:) ) Ja på korten när ja är indian så har ja blå linser:)

Postat av: Jessica

haha ja sånt händer,var det rätt kort ja sa som du menade?

2009-03-22 @ 18:21:17
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback