What happened?


Nuså är det ordnat.. här är jag igen.. den vanliga gamla damen. Gröten gjorde susen igår, så det blir nog samma idag. Igår låg jag och läste innan jag somnade. Gud vad man somnar lätt och sover skönt!! Jag ska alltid läsa innan jag somnar från och med nu. Man slipper vara vaken och tänka på miljoner saker, det enda man har i huvudet är... ingenting.
Idag har man varit på affären en sväng , och köpt fetaste matpåsen till min lilla smisk-Lisa, varit på staden med grann-bruden ( som idag bytt efternamn) och ätit en snickers och äppelkaka med vaniljsås... Mmm. Det behövs inte mycket för att man ska bli som folk, det räcker att falla efter för behoven.

Nu får jag nästan dåligt samvete gör älsklingen håller på och stökar på en massa, städar som det så fint heter.. och här är jag. Men vi håller också på och tvättar idag, och det är ju bra det.. för då blir de massa mer kläder att använda. Men man blev lite smått irriterad på någon som hade tagot nyckeln till en av torkrummen.. den med torktumlare.. men vi "fick" gilla läget och hängde upp strumpor en efter en.. sånt e banne mig segt. Gr.. men det är ju bra att jag inte är sur idag då.. för då hade jag kanske kissat i en hink och ställt den utanför dörren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback