Wake up in the morning


Snart bär det av hem till Frösön för att införskaffa bikini och prata med min ännu kvinnliga sambo. Det blir buss med båda vovvarna och sen så.. så blir det bra. Ikväll ska vi mysa efter att gubben kommit hem, och vi ska äta marängsviss!Mm vad gott! Redan nu vattnas det i munnen på mig. Det var ju evigheter sen man åt det! Jag gillar inte att han försvinner till jobbet för då vet jag att jag måste plugga eller göra annat. Och han är inte duktig på att vara min dietist som ska slå ner alla onyttigheter från mina händer! Men det gör inget. För ikväll ska man unna sig det här gottigottans!
Man får hoppas att det blir en bra busstur utan någon som blir illamående .

Åh vad mys imorgonbitti bär det av till badhuset för bus och relax! det var också länge sen så nu längtar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback