The list


Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Moa , men hon byttes ut snabbt till Lis
2. Vad hette din första kärlek? Joakim( Jag kan till och med efternamnet)
3. Vilken var din favorit rätt? stuvade makaroner, spenatstuvning
4. Vilken var din favorit färg? Ehm, blandat kanske?
5. Vart bodde du? På frösön, där mamms och papps bor kvar utan barnen
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När vi fick Olivia(vår förra hund)
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Det kommer jag inte ihåg
8. Ville du bli när du blev stor? Lastbilchafför(Ni vet ett sånt där fruntimmer som är runt och glad och glider i lastbilen med hög musik), dansare (sket sig fett, noll korrdination.. hoppade av dansen efter uppvärmningen som var allför komplicerad)
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Allt utom för sura.

Nu
1. Vad heter din bästa vän?
Min kärlek,syster och jeanette
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Urban och han är även den nuvarande kärleken
3. Vilken är din favorit rätt? Har faktiskt ingen, okej potatismos med smör?
4. Vilken är din favorit färg? Svart, brun, grön, orange, grå, vit....
5. Vart bor du nu? På frösön i en liten villa, och snart i en 2:a på kron.
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag har allt (typ, snart har jag det) Jag är lycklig
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Massa saker..?
8. Vad vill du bli? Arbeta med människor i fysisk benämning, träffa folk öga mot öga
9. Vilket godis tycker du bäst om? Oh, chips är nr one för mig, annars funkar diverse gottan när jag är i mensveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback