Tell everyone


Fan vad roligt! Vi har fått låna gitar hero av herrns broder! Lovely! ingen kan väl för allt i världen gissa vad min sysselsättning kommer vara de närmsta veckorna? Dock går det skit ibland nu när man är en nybörjare på nytt, men easy är ju kalasenkelt för det mesta ändå.. och utmaning.. det vill man ju ha!! Så guiness book of record of gitar hero - HERE I COME!
Nyss har vi varit på annersia och promenerat med hundarna och grannarna.. och nu väntar mumma middag, stuvade makaroner och korv...-Mmm! Jo jag vet.. det är många "Mm" med i mitt liv.. så detta var dagens "Mm" för mig!

Ikväll ska jag även se säsongspremiären av Rent hus. Så kvällen och natten kommer väl spillas med städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback