Take a walk on the wild side


Äntligen är helgen över! Fy fan vilken stressig helg. Under veckan har det varit relativt lugnt, och sen pang bom så ska man göra allt och vara överallt! Igår lämnade jag in den andra uppsatsen till krimonologi kursen- beroendelära. Jag har kommit på att jag inte sagt VAD jag pluggar, men ändå tjatar jag så förbannat hela tiden att jag ska läsa och allt möjligt. Den ena är alltså beroendelära, inriktat mot brott osv, den andra är special och social pedagogik och den trejde är en introduktion till kognitiv beteende terapi.
Igår for vi ner till Sundsvall, och ack så roligt det är med Ikea! Dock är det första gången någonsin som jag suttit vid en dator på ikea och ordnat till ett kök. Men fy fan vad fint det blev, det kommer bli helt åh! Bra! Så när man väl kom till småplocksavdelningen så var det den högsta växeln som gällde, och man slängde i de man såg i korgen bara. Men vi fick med oss allt som tur är. Vissa saker ska vi avvakta med, men det mesta. Nya bestick och tallrikar! Förstår ni hur härligt det kommer vara att kunna använda en tallrik och bestick vid frukost, lunch och middag U T A N A T T D I S K A!?
Vi blev försenade hem, men jag hann i tid till middagsplanerna iallafall kring 7, dock hann jag
inte göra mig iordning, men vad fasen gör det? Ser man inte alltid ut som en prinsessa så säg?;)

                                                                         



Idag ska jag storstäda! Eller ja någorlunda iallafall, det är stökigt och rörigt överallt, jag har ingen kontroll. Det blir iallafalla dammsugning, skurning och sånt tjaffs... men storstädning kommer det nog inte bli, för det tror jag inte att jag orkar. Nu längtar jag efter det där nya köket vi byggde ihop, det var så snyggt!

Mtv är med i mitt lag än så länge, så jag ska jucka i takt till dem och städa lite nu, och så klart ska jag slänga på kaffekokaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback