Sometimes when I cry




Den här dagen utvecklades till en halv dålig dag. Ibland måste man faktiskt lyckas inse saker. Idag har jag insett att jag alltid är inne, och jag äter för mycket skrot! Från och med imorgon blir det en ändring på det här! Jag ska börja äta nyttigt och rätt... nu blir det inget onyttigt förrän om två helger.. dubbelt så hårt eftersom jag slarvar så mycket. Jag ska försöka ta mig iväg till gymmet i veckan också, för det borde jag hinna eftersom det jag ska göra nu är att läsa en massa, och då måste jag ju ha tid med gymet också. Så jag ska prata med syrran om att få mitt kort igen och se om hon vill dra iväg med mig. Här behövs det ändring, jag känner mig som en uppblåst ballong med daller. Hade jag varit en karl hade jag inte kunnat se petter-nicklas.. så känns det. Jag vet redan hur mycket jag vill gå ner, alternativt gå upp beroende på hur mycket styrka det blir. Usch jag blir så less på mig själv. Nu ska jag ordna till det här, det är ju främst med maten , eftersom jag äter godis,chips och allt annat hur ofta som helst. Sen  Ä L S K A R jag smör, främst med potatismos. Och det går ju inte när man inte gör så mycket om dagarna, då måste man faktiskt anpassa intaget efter rörelserna.

Egentligen skulle jag behöva gråta en sväng... jag vet att jag tjatat om det tidigare. Men det är så skönt om man väl lyckas gråta för under tiden man gråter så kommer ju alla känslorna ut på något vis och efteråt har man fått nya krafter och allt känns så bra, koncentrationen och fokusen är skarpare än någonsin. Jag saknar den känslan att gråta ut allt som pressar och är jobbigt, och sen hoppa upp i sadeln igen och känna styrkan. Så jag tycker inte bara att lycka gör en gott, utan även tårar är bra, en slags "kroppsrensare" Så ge mig en utrensare nu, tack.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade jag varit en karl hade jag inte kunnat se petter-nicklas



HAHAHA Det roligaste idag..



Ja den e tokbra.. :D (radiokanalen alltså)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback