Sleepless in Seattle



Åh vad jag hatar magar! Dom har alltid vara mitt största problem i hela världen! Jag kommer ihåg för några ex antal år sen nu, då jag hade så förbannat ont i magen i flera dagar, eller ja det vara minst i en vecka... jag kunde inte göra något alls nästan och jag gick ihopkuren som en pygmé.  Sen har magonten kommit och gått. Visst mensvärk är pain in the ass men samtidigt så VET man VAD det BEROR på. Idag är andra gången på relativt kort tid som jag har vaknat av "-AJ AJ AJ AJ som FAN" i magen. Det känns som universums mensvärk ( och mensen är över och finito för den här månaden) och den vill som inte försvinna. Efter det kan jag inte somna om, och jag har haft ont av och till i någon timme nu.. usch.. det är vid sånna här tillfällen som jag önskar att min drömprins hade en ledig hemma natt med mig och kunde stryka mig på magen och "tycka synd om mig".
Samtidigt så har jag kollat upp problemen för inte alltför länge sen och testerna visade ehm, jag och sjukhustermer..- Positivt?- Ja, det jag menar är iallafall att det inte var något fel. Men eftersom jag haft det av och till sen jag var kanske kring 12-13 år ( Dvs problem med magen) så kanske det bara är så att magen min är känslig. Men det är konstigt ändå att det känns som mensvärk, I hate it!

Nu har jag iallafall förflyttat mig till soffan med vovven, täcket och kudden.. och då trodde ju NAIVA jag att man kunde se på tv.. f*ck that.. dom visar bara jordens skrot på alla kanaler... så här ska man slå på en film, klappa magen, sova och vakna upp till älsklingens åsyn.

                                                                                                                                                                            Nattinajt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det är ju sjukt tråkigt! Jag är ju fast så jag jobbar fan hela tiden känns det som. Men vet inte ska nog leta nått annat, fast nu känns det ju som att man får va nöjd att man har ett jobb. Vad pluggar du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback