Ready your room at the


Tjooho! Vad dagarna flyger! Men idag verkar det vara en kanon dag och inget pms väder.. tack gode gud om du låter oss ha ett bra liv idag! Amen.
Nu sitter jag och fläskar med fettet i soffan medan karln ordnar lite lunch så man orkar med att promenixa ute på isen i finvädret! Jag slapp även morgonpasset med vovven eftersom gubben slutade tidigt.
Men snart är det ut ut ut ut ut i finvädret och ha det kanonbäst i hela vida världen!!! Sen blir det fet städning,tvättning och pluggning.. Gr.. för det sista.. men snart så.. snart är allt färdigt och klart och då kommer lugnet att infinna sig hos mig.
Ja ni, fasen livet går åt rätt håll.. för nu är jag den där glada fasen som fnissar åt banne mig allt.. välkommen tillbaka mig själv och solen och våren och snart sommaren!

Det där med Gitar Hero är ju sjukt bra grejer.. man tränar muskler man inte visste fanns... för min vänster hand duger inte till mycket, rent utav ingenting alls.. men tydligen så fattar handen att den ska trycka på knapparna ibland.. och det underlättar ju!

Kommentarer
Postat av: U

Härligt att höra att ditt humör är på topp. De märktes idag kan jag säga...hihi..sångfågel!;)



Bra att du tränar vänster, för höger är de inge fel på;) puss min ängel...

2009-03-19 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback