Promise to race it up

Typiskt att det inte var lika bra dag som igår idag.. så tur att man var ute och nyttjade vädret! Idag far älskling iväg på match någonstans neråt i Sverige och kommer inte hemförrän imorgon kväll.. och då bär det av till mamma och pappa på direkten! Dels för att mammsen fyller år då och även för att fira oss barn som ganska nyligen förlovade oss, både jag och min syster. Så det ska bli trevligt. Jag var ju me när dom köpte en del av middagsprodukterna, och ack, det blir inte nådigt!! Maten kommer att vara kanon god och man kommer äta ihjäl sig. Inte nog med det så har jag fått höra av mammsen att det kommer att bjus på min favvodricka, Mm!!
Ikväll ska jag till grannarna på middag och lite vin, det ska bli trevligt! Härligt med så goá grannar runt omkring sig. Som jag sagt till någon av dem, det är ju inte direkt så att man kan "skylla " ifrån sig på avståndet när det kommer till aktiviteter eller ideér.

Så helgen är bokad in i minsta detalj, så det blir härligt, men stressigt som bara fan också.. men det är väl det livet går ut på kanske? Vad vet jag, just nu är det så det känns iallafall.
Jag verkar ha kommit in i plugglivet nu iallafall, jag har alltid "tid" till saker, är uppe sen och vaknar sisådär kring 9 på mornarna.

Jaja, nu har jag fått i mig kaffe och jag ska pussa på min ägodel innan han far iväg, men först ska han få vila ut!


Kommentarer
Postat av: Diana

Åhh va kul och umgås med granar=).. Jag vill oxå=).. Hoppas ni får de trevligt hos Mamma ..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback