Princesses


Åh jag hatar den här dagen! Det är en sån där hormonisk dag.. ingenting är bra och ja ni vet.. det är ju inte sant. Men just nu känns det som att jag har två alternativ, det ena är att dö och det andra är att bli barn igen. Båda alternativen gör en bekymmerslös och allt är alltid på topp!
Men det blev inget av det för min del verkar de som, utan det blev mannagrynsgröt.
Jag har massor att göra nu i Mars, och nu önskar jag att det kunde bli april/maj så att 2 av kurserna försvinner, så jag slipper ha så mycket ogjort.
Imorgon ska jag boka in en tågresa till svall och sån där härlig(hör ironin i rösten) examinationsseminarium.. som sker här i slutet av mars.

Fan ge mig sommar nu, ge mig lite mer kraft och lycka för faan! och ge mig inte massa bekymmer.

Obs ska bara tillägga att jag är lycklig, men jag har som sagt ett sånt där hemsk moment just nu då ALLT är skit och jag är så arg, nere, deppig, orolig,ledsen och ja... hjälp mig komma på fler negativa känslor? Men imorgon är en ny dag, och då hoppas jag på bättre tider.
Idag eller just nu kan jag garantera att det vore ett ypperligt ögonblick att gråta för då mår man såå bra, men det kan vi ju glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback