Over the hills



Åh glömde skriva det, igår så fick jag massage av gubben! Han är såå duktig på det, och så snäll! fasen får ju dåligt samvete nu när man tänker på det, han tränade, kom hem, duschade och gav mig massage. Och vad hade jag gjort?? Ja... det får vara osagt.
Vi hämtade även blommorna, så nu lever dom här istället. Nu har jag ju press att hålla dom vid liv, men det senaste året har det funkat så det ska ju inte vara några problem direkt. Men det ser lite trevligare ut med levande blommor, för jag hatar plast. Det är helt okej att ha de i en stuga, men inte hemma, njae, det är inte riktigt jag. Då samlar dom ju bara damm.

Snart är det promenad!!

 Jag hatar att jag älskar dig
- Håkan Hellström


Okej, något vett har väl den där hemska människan ådstakommit, men låten i sig är inte bra, för karln kan inte sjunga!! Men texten är bra! Så ett litet plus får han, men det är ytterst litet.

Kommentarer
Postat av: älskling

ja, du hade gjort mycket gumman. Städat undan och fixat. Du är lika duktig och snälll du ska du veta! Jag älskar dig!

2009-03-30 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback