Make me play with fire



Jag är nyhemkommen ifrån "gocart" fast nu när det är vinter så heter det ice cart. Det var sjukt kul, men faan vad arg jag blir när det inte går bra! Först hade vi uppvärmning och sen hade vi tävling, gånger 3. Första lappet gick hyffsat, då kom jag 2:a.. men tro på fasen att jag skulle fastna och hålla på de andra återstående 2 lappen som vi körde...
Men men, vi hade kul iallafall och det är ju faktiskt det som räknas!

Nu känner jag en aning stress, jag har inte gjort mig iordning än.. och han som vi ska fira (som inte vet något än) är här med en del andra karlar och vi fikar... så när ska man hinna göra sigf iordning? För jag är ju tjej, jag är seg och jag vill att det ska bli bra.. så då får man faktiskt räkna med att det tar tid, som killar hatar och som killar alltid klagar på:D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback