keep the taste


Satan vad snabbt dagen går!! Nu är klockan halv 6, och man borde egentligen äta eller ha ätit middag, men inte jag.. neä, utan jag har ätit lite annat skit så just nu är jag inge hungrig.
Jag har kommit på en sak med mig med själv, hm eller ja man är kanske aningen rädd för vissa saker. Jag tror att det är fyra saker som jag är rädd för.. saker som skulle kunna hända, men som man absolut inte vill ska hända eller inträffa.
Jag har  gjort en del idag, samt gjort schema för vad jag ska uträtta under helgen... bra bra.. nu är det bara att hålla sig till sitt schema.

Senare ikväll blir det vin med en nyfunnen granne som man inte visste man hade förrän några dagar tillbaka. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det kommer!

Det blev skitbra med lugg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback