Its a great movie!



Igår såg jag och älsklingen Gran torino... verkligen en bra film måste jag säga. Jag tycker att den är lite annorlunda, men tro inte att den är udda och skit bara för det. Men den innehåller det mest och den var kanon! Den är som en film ska vara nyfikenhetsväckande, chockerande, rolig och sorglig!

Så alla som diggar filmer som är något att se... kika på den här! Sen skadar det inte att Clint Eastwood är den coolaste old guy i världen!


Nu har man haft fika med de "nya" grannarna och träffat deras "barn". Riktigt trevligt att man fått kontakt med massor av grannar här.. blir ju mer inbokat med dom där knölarna framöver!
Snart ska jag ta en vandringstur med min nuvarande sambo till Frösön och hem till det hemmet jag egentligen bor i.


Kommentarer
Postat av: Stina

haha jo jag misstäntke det, har ingen koll direkt:P

Men visst är det du som är med i mitt team? och kusin med min pv:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback