I swear by the moon and the stars



Tjingaling, tjingaling!!
Härligt att himlen ville vara så trevlig och fixa fram sol och lagom värme så här på en Måndags dag!! Härlig start på en ny vecka!! Idag ska jag vara barnvakt åt Nova, och vi ska ner till badhusparken med J och Nelly såklart, så idag är det full rulle. A och H ska på badhuset idag och ha det mys! Så idag om någon missade det, ska man busa och vandra en massa! Sedan blir det lite piffande i lägenheten, möblera om en aning i hyllorna som finns, för det fick jag!! Man måste ju fråga först...
Ikväll blir det film och tjej mys med J eftersom hjärtat är och jobbar precis HELA dagen. från klockan 11 till 09.00 imorgon bitti!! Ack ack, fasen... men det gör inget, han är ju ute och tjänar storkovan till OSS??:)
Ska självklart plugga också, men jag måste vänta på att word kommer till min dator, för det har jag aldrig fixat av någon anledning. Och ett liv utan work är meningslöst och jobbigt!
Jag har fått i mig lunch, först tänkte jag laga något, och jag höll på att ramla av stolen när jag tänkte tanken, men sen dök det upp i mitt huvud att det finns rester!! Fan vad härligt, och god mat var det!!

Neä, nu ska jag fortsätta med den här andra capputionon, eller javafan, jag kan inte stava just nu, men alla fattar att det innehåller kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback