I´m Alive



Jisses vad dagarna har en effekt att snurra iväg!! Idag gjorde J mig den äran och var med på staden för att slösa pengar! Hittade en klänningströja som var super skön, ett halsband, hårsnoddar, ny eyeliner, något krämgrej som man har i ansiktet om en finne dyker upp?, vin, öl och även lite bra och ha grejer för trevliga stunder;)
Jag har även hunnit stoppa tillbaka kläderna i byrån igen.. puh!! Man får se hur länge det håller, troligen inte länge alls.. men den funkar bättre än ingenting alls om man ska dra till något positiv. Men sen så ska vi ju inskaffa oss en ny och då blir allt bra igen. Det blev även en långpromenad med grannen så nu kommer lill fjärten att sova gott får man hoppas.
Ikväll blev planerna ändrade och jag och gubben ska ta det super lugnt, ta ett glas rött och äta kex med ost.... den bra varianten.. med pepparrotts ost, chili och vitlök såklart!! Imorgon är det tjejkvällen och jag är taggad!!
Imorgon vankas det även plugg och litte vett ( utöver tjejkväll och umgås med lill killen som kommer och älskling)

Sen kom jag och tänka på en sak, kom ihåg alla:- Det är OKEJ att vara arg, sur, irriterad och nere. Tydligen så är jag **"hormonisk" nu innan mensen... det kommer inte samtidigt hos mig inte, nej nej, fasen en-2 veckor innan eller efter beroende på vilket håll man kollar åt, då kommer pms:en smygande och jag är schitzofren. Jag kom själv och tänka på det idag då jag glatt blev påmind om att jag varit en surpuppa av och till några dagar nu.. MEN det ÄR okej!

Nu blir det mys, kel  och kärlek med mumma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback