I like to move it, move it



God morgon! *gäsp*, måste erkänna att man är lite trött . Vaknade för en halvtimma sen, eller ja, jag blev väckt. Lill skruttan är inte riktigt rumsren än, men vanligtvis så brukar hon hålla sig till 8-9 på morgonen. Men imorse så vaknade älskling till och sa " Du måste gå ut med hunden". Då vaknade jag till, gick ut och drog en kiss, in för mat och vatten.... därav pigg. Eller ja, vaken.
Idag var det pengadax! Jag försöker och jag vill betala räkningarna men det går inte, för det verkar vara något fel på sidan. Smart! Men man får väl ta och göra det senare idag då kanske, fast att det skulle ha passat såå perfekt att göra det nu, när man ändå är vaken och göralös.

Idag ska man handla en massa mat, umgås med flick-sambon, vandra på staden och plugga.
Ps. jag ska även äta en massa god mat idag också!

Jaja, hade jag haft karaktär så hade jag gått in till köket och kokat kaffe, men det är för jobbigt, jag ska köpa snabbkaffe..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Se nu till att inte göra samma mistag som förra gången när ni var och handla då:) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback