I keep on wondering


Puh vad jag är mätt, magen min är lite småknäpp fortfarande men ändå okej än så länge.. sen här dagen har varit underbar! Jag är såå lycklig och glad idag! Snart ska jag nog fortsätta spela gitar hero eftersom han som jag snart är riktig sambo med är borta och tränar.. och då får man tid att verkligen fokusera på att klara det och svära som bara fan! Det är jag bra på iallafall!:)
Det finns så mycket jag längtar till så det är helt sjukt! Framtiden ser ljus ut oavsett hur verkligheten kommer visa sig att vara, för så länge jag och min älskade har varandra så spelar inget annat någon roll. Det finns så mycket som vi kommer uppleva tillsammans och som jag längtat efter länge och jag har alltid fundera hur saker och till kommer att se ut.. och ja.. jag har min bild av hur saker och ting kommer att se ut med honom.. alltifrån att planera bröllopet och gifta sig, leta, köpa och flytta in i hus, skaffa barn, graviditeten, förlossning, till att vi är pensionärer. Jo det krävs mycket tänkande för att veta vad man verkligen vill och hur saker och ting ser ut och hur man vill ha dom.. jag har en realistisk bild av hur det kommer se ut samt önskningar.. och om det finns någon som kan leva upp till dom , så är det han.. eftersom det är han som finns med i tankarna.

                                            

Nog om allt bla, bla, bla... här ska det spelas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback