I got the power!


Idag är en bra dag,ska läsa massa och färga om håret för det har kommit fram sån där äcklig utväxt, yuck! fan vad jobbigt det är hemma, affären öppnar 9 och vi har inget toalettpapper, vad är det för skit? Så morgon pinken får vänta... visst man KAN gå på toaletten utan papper, men dom turerna spar jag till fylleslagen istället.

Jag får se om jag lyckas få till mer vett idag.. men nyttigt var det idag!! Jag har iallfall lyckats med frukosten, som är ett stort problem för mig. Eller njae, nu ljög jag. Jag är för trött och lat att laga och äta frukost, därför är det ett problem för mig. Nu återstår och se hur resten av dagen och veckan går.

Neä, nu ska jag snoka igenom mailen och sen springa på affären, och måste ha en mössa på mig, för shit! Som jag ser ut! sen ska jag läsa och skriva lite.... sen så!!

Ska på med kaffet snart också;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jätteroligt :) Men blir dock vatten o nudlar resten av månaden för att stilla mitt dåliga samvete :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback