Hot, cold and in pain

                                                   
                                                                                          Nelly & Aaron

Tjollahopp, första gången jag haft vinkväll utan att vara bakis dagen efter- damn vilket vin!! Tania heter det, de va faktiskt riktigt gott och väldigt lättdrucket med god smak!Idag ska vi fara till stugan jag, U, sonen och vår "dotter" Nelly. Ska bli härligt att komma bort ett tag, vara ute och busa en massa ute i snön, åka lite pulka, bygga snöborgar, basta och ha det riktigt mysigt!!
Jag har ju även som jag skrivit tidigare läxa att göra under stug-tiden eller ja, senast under helgen. Men härligt med helg igen! Eller vad säger ni?

Jag har ju fortfarande den där förbannade *** ***** **** ** *** ** <--( Massa svordomar) mensvärken, men fick ett bra tips på vad man kan slänga i sig för att må bättre, så det ska man införskaffa! Men än så länge så går det, och snart blir det lunch så då blir väl saker och ting ännu bättre!.. Hm, ja lite kebab vore ju alldeles... Mmm...Men man får se vad det blir, först ska man vänta på en filur som ska hit och fixa någonting med karln, sen blire lunch och därefter så far ma!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för en trevlig Vin kväll =) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback