Every day


Idag har det ju hänt så mycket men samtidigt så känner jag mig rastlös.. jag vet att jag KAN och FÅR dricka kaffe så här sent eftersom att kliva upp tidigt, mer eller mindre är mitt val. Men jag ska väl försöka. Älskling är ocn tränar och det skulle behövas skurbbas och donas här, så ska kanske på med musiken och fram med städutstyrseln??

Har iaf fått internet på min dator nu också^^ fan att datorer kan vara så förbannad omöjliga!! Man måste ha en 25 år lång utbildning och 10 år arbetslivserfarenhet för att klara av att sätta igång internet?? Jaa.. "fuck me in the ass och kalla mig Gunn-britt"... eller som frasen egentligen lyder " Smiska mig hårt och kalla mig Gunn-Britt". Men tacka gud för karlar i denna värld, här fick man hjälp och hade trevligt middagssällskap, Jag hade totalt trängt bort att vi skulle ha middag idag. Men till mitt försvar.. jag visste inte vilken dag det var.. eller ja det kvittar, kasta in en Onsdag så kan je gå å suup ändå.


Neä, musse och städ? Ja, tack det vore ju en smart idé så här i rastlösa tider:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback