Don´t turn around.


Puh vad jag är mätt! Det blev lax, potatismos(Mmm, med mindre smör en vanligt)och lite grönsaker som dock blev lite smått ensamma på tallriken efter jag ätit klart. Idag har jag iskaffat nytt koppel till Nelly och ett nytt halsband, inget speciellt direkt , men det är skönare med "rull-koppel" om man ska ut och gå. Annars måste man springa efter hunden som en galen tant.

Åh jag blir så arg och less på internet! Det tog en evighet innan jag kunde ta och gå in på mailen och allt! gah! Men nu äntligen kan jag se och göra vad jag vill. Pluggandet har dock inte fått sig ett skjut idag... men det kommer! Jag känner mig alltför stressad men ändå alltför lugnt. Jag menar, jag har 2 uppsatser som ska in i mars, reflektioner om 4 olika böcker(det innebär att jag måste läsa dom) och 2 tentamen kan man kan det... och till råga på allt så tror jag att jag ska hålla i ett seminarium.. Gagaga.. måste få till det hela. Men det går bra ändå.. jag jobbar med läsningen och det suger, som ni vet-apa.

Imorgon blir det en tripp hem också, ska prata med Jeanette, på fredag verkar det bli badhuset, för det vill jag, fast kroppen inte är formad för bikinisäsong så känns det kul att komma iväg. Jag har ju inte sett badhuset sen de byggde om det.., och det var ju en tid sen...så jag vill se hur det är. På lördag blir det fetfest och söndag då blir de bakis-ätande-liggande och juckande hela dagen. Därefter en ny vecka!!

Nu är barnvakten ordnad till helgen också! Nelly får åka till stugan och ha det bra, medan jag och pappa ska roa oss med kalas, och vara bakis en sväng själv på söndag..OCH VET NI VAD? DET INNEBÄR SOVMORGON!! För första gången på en evighet så får och kommer jag att kunna sova hur länge jag vill... inget längre senaste halv 10.. utan vill jag.. så kan jag sova till 11-12. Vilken befrielse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback