Do you know what I think?

Då var det en ny "arbetsvecka".... helgen var kanon med en trevlig fredag kväll och även lördagskväll. Jag for hem till föräldrarna tidigt på lördagen, eller ja det var mitt på dagen. Jag var med och stökade lite grann, kikade på MIN dator som nästan är ordnad till det normala, känns bra! Den har varit borta i koma ett tag nu... och fast alla datorer är lika.. så är ändå min bäst.. för den är, ja, min.
På middagen var det familjen, A och U.. u fick stressa sig hem efter en lyckad match helg i Borlänge. Så han var lite trött när han väl anlände.. men ack så GOD mat! Tänk om man fick äta sån där mat varje dag! Jag skulle vara i himlen!  Ciabatta med ost och tomat, smördegsinbakad oxfilé med kronärtskocka och gorgonzola, och en sås gjord från ovan!! och sedan Creme brulé.. ÅHH!!

                                 
     

                                                        

Stressen börjar att avta nu med takt att många arbeten inlämnats. Idag var jag för första gången i Sundsvall på examinations seminarium... dock kom jag försent pga dåliga tågförbindelser inom tidsramen som jag önskade. Men det var inga problem. Däremot hade lilla fröken-vilse- i-storstaden svårt att hitta till skolan, men tack vare mobiltelefon , internet och kartor så fick jag info om var jag skulle bege mig. Väl framme vid skolan var det till att söka sig till lokalen som föreläsningen ägde rum i. Jag hittade 102 som jag skulle till, gick in och satt mig och lyssnade. Jag fattade ingenting om vad de sa, de pratade om en kvinna som haft en traumatisk förlossning och diverse problem, men ombytlig som jag är, så tänkte jag att vi skulle kunna anpassa våra teorier till alla sammanhang( Jag vet själv hur naivt det låter) MEN jag trodde att det var något jag missat i kursplanen och böckerna...
Vändpunkten blev när de började prata om en tenta.. då vred sig tarmen i magen och ögonen blev bollar... Hoppsan sa jag och gick ut.
Ja, jag ska inte vara på äventyr på outforskade vatten själv...


Jaja, vilan varar ikväll sen är det hårda puckar som väntar, och läsning som aldrig förr!! Skjut mig den som äger en soft airgun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback