Do what you whant


God morgon världen! Här är man påklädd,duschad, nyäten och iordning! Och klockan har inte ens slagit 10, jo här är min vardag. Idag blir det till att plugga, vara med älskling och fara hem en sväng. Imorgon verkar det som att det blir bad för vår del, och det verkar som att mammsen, bror och A ska med oss! Härligt.. leka av sig lite och sen relaxa...lovely!
Ska hämta hem mina bikinisar.. för det är massor jag har! Fast inga snygga direkt.. och inte så många jag tycker om... den jag tycker mest om är min Coronabikini.. Snyggos! Så man får se vilken det blir imorgon.. hihi.
Jag är ju egentligen inte redo för bikinisäsongen.. men jag skiter i det.. bada är kul.. så fuck på de där... målet är att bli som folk till sommaren.. ehm.... 2020?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback