Create a life


Du heter:        Hanna Karin Charlotte

Smeknamn:        Sumpen

Låt som när du är ledsen sörjer till?:  "Dagboken", "How do I live", "Metaphor" oj, ja det finns massa bra gråta ut låtar.

Beroende av:   Snus, kärlek

Vad tror folk om dig?:     Att jag är tokig

Stämmer det?:         Det får jag hoppas.

Vad får du oftast komplimanger för?:    Hm, man får ju en del av nära och kära, men ämnet kan variera.

Vad säger du för att imponera på någon?:     Jag är rik, bäst och kan sjunga;)

Hur imponerar man på dig?:       Man är som folk ska vara.

Brukar du skratta för dig själv?:     Haha, ja, jag har ju något fel

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:    "jag veeet, impulshandling;)"

Var bor du?:       på frösön men snart i lgh med karn.

Trivs du där?:     jajjamensan

Äger du några converse:     Hm, jaa, jag tror att jag har ett par, men är osäker.. är inte så inne på märken som folk uppfunnit direkt...
Sprit, cider, vin eller öl:   Allt, utom cidern...- Om cidern däremot är alkohol fri, så är det bara att bring it on!

Brukar du bli för full:     Njeä, alla som känner mig vet att jag " aldrig" är full... jag är bara "för trött", "klivit upp för tidigt" och " sovit för lite"

Vad har du för mobil operatör:  3

Är du allergisk mot något:      Kissekatter

Har du haft sex idag:       Ja

Hur svarar du i mobilen:     "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej", "Heeejjjsssaaaan", "Hej!"

Vem ringde du senast?:    Har inte ringt någon idag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:    Pffh, de va prat på elit nivå, don´t even go there...

Antal timmar sömn inatt:    Hm, det kanske blev...8?

Sov du ensam:     Nej, har alltid Nelly och/eller älskling med mig i sänghalmen.

Brukar du komma i tid:     Ja, annars är det något fel.... tråkigt sammanhang jag ska till, försovning, jag är sjuk.. eller ja, ni fattar.

När mår du bra:     För det mesta, och alltid då jag inte mår dåligt.

När blev du fotad senast:      I lördags

Hur känner du dig nu:     Som en valiumpumpad flodhäst med ett ton insprutat fett i magen.

Vanligaste färg på dina kläder:   vitt, svart, blått, grönt?
Vad tycker du om fötter:          Dom kan vara bra att ha om man ska gå...?

Vad saknar du:     En normal mage

Hade du en bra kväll igår:     Ja, det hade jag.

Favorit dryck på morgonen:      Kaffe, vatten eller ingenting

Rakar du benen:      Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig:   Efter 12, sen kan det variera.

Är du blyg?:    Neä, oftast inte, ibland kan jag vara det , men det är sällsynt.

Sysslar du med någon idrott:     Neä, bara att förflytta min egna kropp.

Vill du hellre ha mail än brev:       Ja, om det inte är viktiga handlingar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:     Ja

Har du spytt offentligt:   Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:     Om jag var en kille för en dag- OBS, ovårdat språk!!!- då skulle jag runka, göra hellikoptern, bli avsugen både av en kille och en tjej, ha sex med en tjej, ha analsex, basta med killarna på badhuset, duscha naken med grabbarna, gå på krogen och ragga, köpa snygga killkläder och pilla mellan benen resten av tiden.
Är du nöjd med ditt liv:   Ja, förutom vissa aspekter jag ska ordna till.

Är du bortskämd:     Nej

Vad gör du i morgon:    Är hemma, pluggar och ordnar

Vad är det värsta du vet?:   Läsa  böcker och pengar

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:    ?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:     Hm, vettefasen om jag tycker någon är det.

Vad längtar du till?:      Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?:   Ja

Vad använder du för shampoo?:    Det varierar, just nu ett som inte funkar för mig.

Vad är det finaste du fått?:     Förlovningsringen, halsband, armband och ja, typ allt jag fått från betydelsefulla personer.

En speciell dag du minns:   Puh, när jag träffade min älskling, skaffade Nelly, Diesel, Tiger, Olivia.

Hur gammal är du:   20

Tycker du om någon just nu:   Ja

Du samlar på:   Kläder som jag aldrig förmår mig att slänga- " Dom kan ju vara bra att ha",  " Jag kanske kommer gå upp/ner i vikt så dom passar", " Jag kanske vill ha maglinnen i sommar", " Jag kanske kommer ångra mig om jag slänegr dom", Ja, resonemangen kan göras långa. Dock är "samlingen" omedveten.

Gröna eller röda äppeln:    Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Min syster, en nära vän eller älskling.

Gillar du golf:    Njaa

Vilken tid gick du upp idag:  kring 9

Har du sovit i din egna säng inatt:    Nej, det är inte min, utan den uppfattas som VÅR

Har du strumpor på dig nu:   Ja

Är det okej att gråta:    Ja och nyttigt.

När grät du senast:    Oh,länge sen!! MINST 6 månader sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Jag skulle ta körkort, betala av skulder, köpa en lagomt dyr/billig, bra bil,resa, köpa nya kläder och eventuella saker jag behöver och lägga en bra handpenning på ett hus.

Bär du glasögon eller linser:   Nej, men ska egentligen ha men slutade med linserna för ca 1 år sen, så ska fixa glasögon någon gång.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:    Nej, jag tycker om SNYGGA, SKÖNA och HÄRLIGA kläder, sen så får det vara EUROSHOP som tillverkat skiten.

När går du upp ur sängen en helgmorgon:   Hm, ja jag lever inte i sovmorgons-världen direkt, så inte senare än 10.

Har du piercing:   Ja, 2 i näsan.

Vill du gifta dig:    Ja och SKA

Vill du ha barn:     Ja det vill och SKA jag.

Solar du ofta:       Nja, på sommaren

Är du bra på att laga mat:    Nja inte direkt, men ibland lyckas man.

Är du flygrädd:     Lite nervös, men det finns ju alltid alkohol på planen så det löser sig.

Hur vig är du:       Nej

Är du musikalisk?:     Nej, men älskar att lyssna på musik och sjunga

Vad dricker du helst när du är törstig:    Vatten

Vilken är din favoritglass:    Daim kanske?

Tror du på ett liv efter döden:     Njaa

Tycker du om sushi:   Ja, ibland, innan man äter riktig mat så är det SUPER GOTT!! Så jag hatar det och älskar det!

Vad äter du helst när du ser på film:   Chips och popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans:    Ja

Har du tandläkarskräck:    Ja, för de låter alltid så hemskt, eller så gör det så jävla ont.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:   Både och, på somrarna älskar jag att vara uppe tidigt och ta vara på dagen, samtidigt som jag inte vill att dagen ska ta slut, så det slutar med att jag är uppe halva natten.

Vilken ögonfärg har du:    Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  Ja

Biter du på naglarna:   Nej

Röker du:    Nej

Hur ofta tränar/motionerar du:    Nuförtiden????!! Huh! aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback