Clean up your mess




Dåligt skönt att vakna till solen på det här viset! Jag och mina flickor låg i sängen och klev upp som av rutin kring 9,då hade ju älskling redan varit ut med lill knoddas. Sen möts man av solens strålar! Härligt! Jag vet att hundar egentligen inte ska ligga i sängen men nu är det så att vi kör den taktiken, och det är ju super skönt. Speciellt om man ska sova ensam en natt.. då har man ändå minst en mjuk sak och kramas med som man älskar.

Snart bär det av och ska fika hos grannen, mm kaffe och grejer!! Sen blir det till att plugga(kanske ute på balkongen i solen igen??) och sedan ska man iväg till en annan nyupptäckt granne.
Jag ska även boka in tågresan så att den är ordnad till slutet av Mars, då jag ska göra något som jag anar att jag inte kommer att gilla.
Imorgon så ska jag hem igen, och det blir nog till att sova hemma också.. det har jag inte gjort på länge. Men man får se hur det blir, hem ska jag iallafall. Samtidigt vill man ju vara med gubben hela tiden, det går som inte att slita sig!! Och sen är jag lite av en latmask.. jag fastnar lätt när jag väl stadgat mig på en skön plats. Men imorgon så jobbar han natt.

Snart är det dax för en ny dam att blidda de 20 fyllda, och då ska man ta och ordna till med någon present och grejer:)
Det händer mycket i Mars, man är överrumplad med grejer, nu till helgen är det stugan och man ska mest ta det lugnt, nästa helg fyller mammsen år och vi ska ha middag för det samt att vu barn förlovad oss, helgen efter det blir det kalas igen, en så kallad tjej kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback