But not their dog



Vilken dag!! Ack ack, att vädret kan ha pms de va nått nytt i min värld! Det började med skinande sol och något som liknade kanonväder.. sen pang bom!!! Så började det blåsa upp till tornado och snön flög, blöt som en snigelmage... och det kändes som om jag skulle flyga till Sahara. Sen efter en kopp kaffe på Mitt:tetet så var det någorlunda vettigt ute igen. Därav tog jag mina spriror och vandrade till Frösön för att få ytterligare en kopp kaffe och bubbla av sig en massa...och till råga på det så fick jag middag- ugnsbakad falukorv och makaroner med ost och smör!!Mmm.. ( här ska jag fan inte klaga på hullet som växer på magen, med tanke på mitt smör missbruk... Jag ska skaffa behandling men det får fasen vänta). Sedan blev det även en bilresa hem och en gratis snusdosa eftersom jag är så förbannat stark och kan läsa åt Mrs Mama!






Nu har jag tänt ljus och jag ska plugga.. jag känner mig nästan som en människa och som folk ska göra...det är ju positivt. Klockan 20.00 blir det precis som de senaste 2 tisdagarna -Den rätte för Rosing. Inte för att jag tycker det är det bästa som hänt inom tv:ns historia men.... det är ett sånt där "bra/dåligt" program helt enkelt. Sen är väl inte direkt Linda kvinnan i mina drömmar  och jag har väl haft  och kanske fortfarande har? Lite fördomar gällande henne.. samtidigt som jag tycker dom dynar bort ju mer man ser med henne, eller ja.. hm.. Ja..?













Puh dagen går mot sitt slut med delade känslor.. men jag har iallafall varit mig själv och jag har pimplat endast 3 koppar kaffe.. vilket verkar vara My special treatment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback