Bad boys, bad boys


                        

Haha, hohoho.. Nu måste jag börja med att påpeka..  vilka min(er) jag kan få till.. snacka om att vara en duktig posare:D Världsvan dam det där. Neä, men bortse det, men jag har iallafall tagit och klippt lite lugg.. var hos grannen idag och pratade om det och pang bom, så var jag tvungen. Däremot så tror jag inte att den kommer att användas till fullo, men hår växer så det är ingen fara. Snabba ryck är det som gäller annars kan det lika gärna vara.
Men det blir ju kul för herrn och komma hem till en aningen missbildad dam.. men men vafan nu ska här testas.. åtminstone för ikväll sen får man se vad komma skall.

Kommentarer
Postat av: helena

vad fint det blev gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback