You the only one I ever want

Oh vilken härlig dag! Mycket stress och många tankar som far runt som en orkan men annars så är den bra. Imorngon är jag "ledig" och ska ta det lugnt, handla inför helgen och plugga och sitta vid datorn i princip hela dagen.
Nu är jag hemma hos älskling och är med Lea, vovvsingen, vi har varit ute en sväng och kissat och bajsat. Eller ja iallafall vovven.. jag höll emot den frestande aktiviteten.

Jag har städat lite och nu ligger jag och kollar på Gordon och äter chips.. schh!!! Ingen vet det egentligen inte ens jag.. men det är MMMMMMMM vad det k*ullar i munnen! Ost chips-please marry me!
Sen blir det en dusch och förvandling till fräsching och sedan mys pys med chips tvgosande. Ska eventuellt få till lite bröd, de vore ju gott. Så länge jag inte själv blir en för fet degklump så ska jag nog fixa det..

Gordon är bäst och jag dregglar på soffan.. man kan ju bara tänka sig hur maten där smakar..
Inte som den jag lagat, fryspåse och in i micron.

Men när jag och älskling flyttar ihop ska vi vara duktiga, men då lagar man ju även mat för två personer och det blir mycket roligare!:) Den första Maj smäller det, då är vi sambos for ever and ever... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback