You always be my baby

 Visst är det skönt att få bekräftelse att man är en bra person, Eller bekräftelse på att man varit älskad. Jag fick precis höra att visa saker jag gjort eller sagt har satt sina spår. Det känns så bra. Då vet man att man verkligen gjort intryck och verkligen blivit älskad. För att älska något är inte bara ett beteende eller känsla utan det är känslan man har för en viss person. Och visst är det härligt att verkligen få bekräftelse för orden man hört så många år, att den andre personen haft samma " problem" som en själv, känt ångest, känst sig ledsen, deprimerad och ensam. Att äntligen känna att man inte var ensam om det. Oavsett vad man hört eller sedd. Äntligen få veta och känna bekfräftelsen på just den fronten.
Det känns helt underbart... jag har aldrig varit ensam

Samtidigt har nya  tankar vuxit hos mig.. saker jag hoppades var intet, var det förflutna..
Jag blir arg, förtvivlad och ja... jag vet inte vad.... det handlar om något som egentligen JAG har egen rätt om. Jag  menar saken i fråga är något som till största del handlar om MIG...
Så varför ska oklarheter eller frågetecken finnas kring frågan?
Inget kring MIG handlar om den andre personen i fråga, om hans liv, tankar, känslor eller något sådant. Hur kan en människa man som älskat en annan be om en sån stor sak?
En omöjlighet, en sån pass lögn?


Nostalgi.... In my ass...?!
                                                                                                 Bryan Adams
http://se.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas
Please forgive me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback