YES!


Ja, nu har ringarna kommit! Älskling ringde nyss och berättade! Åh vad jag är! Men det känns fördjävligt att man måste vänta till imorgon! Jag vet inte ens hur min ring ser ut, för jag ska ju ha en liten plutt i min, och det behövdes special beställas för det, och de hade inget visningsex för det! Åh jag vill ha nu nu nu!...
Men jag får lugnt vänta till imorgon. Jag tror att gubben hämtar ut dem idag.. och jag sa att han icke får pilla.. men det kanske han gör... det skulle nog jag göra. pilla lite:)
Imorgon har vi en varsin ring på våra fingrar! Hur fan ska man kunna jobba idag och imorgon INNAN man fått se och röra ringarna!?? De här dagarna kommer gå låångsamt..

Kommentarer
Postat av: carro - bloggar om dottern tilde

Haha, ja eller hur!



SNART ÄRE PARRTY :D

Men det blir så att vi hämtar Tilde på kvällen! Ge mig ett kontonummer sätter jag över pänning åttde!

Postat av: Hanna

Hihi jaa det är det!:) jo vi kommer skicka över ett sms med det antingen ikväll eller imorgon så det kommer minsann:D

2009-01-21 @ 10:45:31
Postat av: Ubbe

jag lovar att inte pilla gumman...Men titta lite på dom gör jag:D din ring är sååå fin!

2009-01-21 @ 13:21:32
URL: http://ubbz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är såååå duktig gubben:)

2009-01-22 @ 11:47:08
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback