White trash


 
Mrs & Mr Jacobsson, Jonasson

Härligt att alla helgerna och stöket är över. Nu kan man börja fokusera på det nya året, och vad man ska göra då, vilka härliga minnen man kommer skapa!
En sak som jag inte berättat än det är att jag och min dröm prins ska förlova oss! Han frågade på 12-slaget på nyårsafton, så det nya året startade med en av de mest önskvärda sakerna. Det känns så underbart och rätt med den här mannen att det är helt sjukt!! Imorgon ska vi bege oss ut efter jakt på ring.. det är inte det lättaste men det kommer att gå tillslut. Vi vet på ett ungefär vad vi vill ha, så vafasen man får väl blunda för allt annat:) Jag kommer uppdatera sen med hur ringarna ser ut, och sen blir det såklart förlovningfest framöver.




Helgen i stugan var skön, man tog det lugnt, bastade och kastade ut sig i snön och drack någon grogg. På lördagen bakade vi äppelkaka och mumsade i oss massa mat... vi hann även med någon omgång av Trivial.... jag kom på 2:a plats första omgången, men sen så gick det bara utför...På kvällen for vi hem till stan igen för att vara social med resten av världen. Det slutade i massa vit-vinsdrickande och spelande! Till en början var det wii-spel, de olika sport senarionen.. fy fasen vad jag älskar tennis! Ni borde se mig studdsa fram och tillbaka, åt höger och vänster... inlevelse är bara förnamnet! Sedan såklart Mariocart á lá Wii version... och sedan sällskapssel!
Med andra ord, Trodde du ja! och en snabb runda med Rappa Kalja...alla dom spelen är riktigt roliga!



Kommentarer
Postat av: Ubbe

oh va du är rolig och underbar...ja, mycke minnen kommer vi skapa tillsammans...:)) Älskar dig sötis!

Postat av: Emelie

Ojoj, här händer det mycket =) Va kul, grattis! lir man bjuden på förlovningsfesten? :D Själv blir man sambo om typ 36 timmar, haha =)



Vi måste träffas gumms nu när jag kommer hem.

Kram

2009-01-05 @ 00:24:37
URL: http://sasongaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback