True story


Idag var det minsan ström avbrott på riktigt! Hela staden var alldeles svart.. eller den skulle ha varit det om det var mörkt ute. Det hela ordnade med en galen stämning på jobbet, folk på mitt jobb är galen! och jag är galen! Man satt i princip jobblös mellan 14.10- 17.45.. "pausen" avbröts lite smått då och då med lite jobbgöra, men låångt ifrån det vanliga.
Hehe, man kan ju ibland undra vad som egentligen förssigår i folks huven. Idag var ett hett samtalsämne " Hur mycket skulle du ha för att  äta skit, AKA Baja??!" Hm jani, vad fasen svarar man på det? Det kontrades med att man kunde lägga det mellan en hamburgare och svälja hela utan att spy för att tjäna 3 mille och därefter kunna leva loppan. Tack vare att man inte spytt och ätit upp en bajs-korv... hm? Ja vad säger ni?
Är det sista utvägen för oss inkompententa latmaskar som väntar på att miljonerna ska rulla in?
Självklart artare ämnet till spya och 3kant med grisar...

Alla är inte alltid dom de verkar vara.. och det fick man minsann bevisat idag. Jag arbetar med gris-knullande-bajsätande-spysimmare...




Men guud!! Nu ligger jag och sprutar tårar! Usch vilket sorgligt klipp, snyft..snyft..

Kolla på klippet och försök hålla emot tårarna..-->http://www.youtube.com/watch?v=uWow42TCwzg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback