separately advertised



Nu ska jag och älskling till och äta middag och ha det mys:) det hade vi igår också.. kikade på film och bara mös! I fredags var vi på middag och grannarna och åt god mat och drack vin.. och hade riktigt trevligt. Så helgen den har varit bra den minsann!

Idag har jag även ordnat lite med skolorna när de ska börja osv.... jag säger bara FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vilken jävla djungel det är! De borde anlita mig som verkligen vill veta saker direkt, och vill hitta saker direkt., inte hålla på och klicka tusen gånger och komma in på olika sidor.. bla bla bla.
Sen är jag skitsur nu för jag ska ha föreläsning den 31/1, dagen då vi ska ha förlovningsfest.. kul liv jag har.. neä! Jag som tyckte det var så braa att man kunde sova ut, ta det lugnt och sansat, ordna iordning i lokalen, göra sig fin och dona hela dagen! Och nu är allt i kras....kul att alla andra får ha kul.
Men man ska väl vara glad att vi redan har syrran och J som skulle hjälpa till så dom och U får väl ordna... kul.... kul..........................................kul.
Men jag är tacksam för de.. men ändå... kul...kul...


Nu ska jag försöka mysa men jag är arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback