Power to the people


Idag är det Måndag och det blir jobb utav helvete! JOJO, började 09.00 imorse och kommer gå hem antingen 20.00 eller 21.00 pga att jag fick ett mail "Grattis Hanna, du klarade provet".. så vips fick man möjlighet att jobba över och ordna lite.
Känns bra, för jag måste ta ledigt någon dag i slutet av nästa vecka pga föreläsningar man ska iväg på.. det vet ni kanske redan pga det tidigare inlägget. Men jag är inte arg längre, utan jag känner lugnet. Jag får helt enkelt lita på älsklingen, systern och sambon.. och det finns inget att tvivla på gällande dom!
Men jag har gjort klartecken för älskling att det bara är han och jag som ska handla, fast på bolaget vill vi ha hjälp av systern också eftersom det kommer bli en del. Det skulle inte förvånar mig om det slutar med att hon följer med på allt också. Jaja, frustrationen blir bara mindre och mindre. Så länge jag får vara med och bestämma och handla så är jag nöjd- Jag gillar läget helt enkelt!

Det är en skön dag idag, men det blir BARA jobb idag.. jag kommer ha varit på jobbet antingen 11 eller 12 timmar när jag beger mig hemåt.. men tänk vad kul med pengar! Och då behöver jag INTE ens nästan ha dåligt samvete för att jag måste vara ledig Torsdag och Fredag nästa vecka.


Nu är jag ivrig och längtar efter ringarna! På Torsdag ska vi göra något skoj och fixa med ringarna. Vi ska inte hämta dom innan Torsdag för då trodde U att jag skulle hålla på och testa dom.. och tjii så rätt han har! Så vi tar det säkra före det säkrare vi vet! Torsdag kom för fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback