Official fan club


Jag är ivrig idag, jag vet att jag tjatar, men det tyder ju bara på att jag längtar efter någonting som jag vill! Eller hur? Och då är tjatning tillåtet. Idag ska vi beställa ringarna! *Tjat tjat tjat tjat tjat!*
Idag fortsätter min träningsvecka, och det gjorde den förra veckan också.. då kankse det blev 3 dagar jag tränade, men det är ju alldeles ypperligt för en slapp stjärt som jag. Man måste ju utgå efter sina förutsättningar.. jobba till 18.00 och träna direkt? Njee, skulle inte tro det!

Vilket pissväder det var idag! det är varmt, men lite smått kallt och halt så in i norden! De var nära att man flög, men med min finfina tekniken lyckades jag finta undan ramlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback