Mrs king of control





Prisa kalendrar! Älskar dom, snacka om att man har ordning och reda på vad som händer, vad man gör, vad man har gjort och vad man ska göra. Det är inte första gången jag haft en kalender, men det är iallafall första gången som jag verkligen använt den, och fy fasen vad jag har koll nu! Härligt är vad det är.. eller ja inte på allt men på mer saker än vad man skulle ha utan den. Så bock och nig- tack uppfinnaren av kalendern...

Snart blir jag väl så pass kontrollgalen att jag kommer bocka in toalett-tids-besök....



-----------------------------------------------------------------------------------------

Jag är riktigt sliten nu, dagen har varit soft.. och älsklingen kom till och med på en kaffe paus i eftermiddag! Oh vad underbart det var att få träffa honom mitt på dagen en arbetsdag! Härligt:) Men nu sitter man "själv" på jobbet.. och dagen blir ju roligare med mina tanter omkring mig.. men men det är snart slut och då ska jag äta mat och bli som folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback