More action, more fun


Oh vad härligt! Nu är det typ färdigt med skolantagningarna! Yes, nu ska jag snart ta mig tid att verkligen fatta allt, skriva ut schema och ordna struktur i mitt såkallade nya liv:) Jag har kommit in på de kurser som jag ville. det blev ju lite galet i min ansökan men nu får jag åtminstonde plugga som jag vill och sånt som jag har intresse av! Så helgen here i come to do some saker så jag får kontroll! Vad kul det ska bli:) hihi.. så länge jag får vett och kontroll över allt så blir det så bra det bara kan bli:) Nu blir det till att plugga resten av mitt liv:) Ye, plugghäst on hannastyle.



Jag lär väl säkert tjata om det där igen när det väl är gjort, för nu hoppar bollarna ovanför huvudet på mig igen, och det gillar jag inte. Men det kommer ju bli ordning, samt att jag är född tjatkärring.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad ska du plugga för nått? Jobbar du imorgon?

Postat av: hanna

oliak fristående kurser ska jag plugga=)

Jajamensan idag finns bara jobbet för mig, du vet 8-18...

2009-01-08 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback