Living on the edge


Vilken perfekt dag det är idag! Jippi! Slutar om en timma och ska då bege mig till staden med karln min och leta efter ringar:) Det ska bli roligt och kolla runt på det.. det är ju inte direkt så att man gjort det förut. Visst har man någon gång lutat snoken lite närmare glasrutorna där dom funnits men aldrig sett på det här sättet som det blir nu!
Dagen har i övrigt bara flygit iväg, och jag är glad för att man är ledig imorgon igen! Jippi!

Idag är första gången på länge man ska vara hemma, och då ska lilla jag passa på att dra på mig hucklet och ordna med tvätt och stök. Jag och sambon ska snacka lite skit... och ah sovmorgon imorn!!! ( som om man inte haft nog med sånna än??) Haha.. neä, det går inte ha för många sovmornar.

E är på väg hem från landet där hon varit en sväng. Hon ska snart bli sambo med hennes kärlek.. underbart kul tycker jag och jag önskar dig och er all lycka i världen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, där jag varit en sväng är verkligen ordet. Vart inte några 4 mån utan bara 1 mån, men så kan det vara. Vi måste ses snart, saknar dig ju! En av tjejerna påminde faktiskt en hel del om dig förutom att hon var blond. Lika sprundlande glad och skuttar fram precis som du =P



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback