Keep holding on



Oh vad jag är glad! Sov med min älskling inatt, visst vi sov utan varandra i bara en natt men det kändes som om det var en evighet! Och jag är så glad! Allt som går i mina tankar är " Ringarna, ringarna, ringarna, när kommer ringarna!!" Men vi har ju inte beställt dom än.. men vi ska. Vi ska bara kolla upp ringstorlekarna nu i dagarna. oh vad jag längtar tills vi väl har fått dom! det är dumt att vi jobbar båda 2 idag.. annars kunde vi gjort det idag.. men det blir någon annan dag, jag jobbar inte så länge imorgon eller på onsdga elelr torsdag, så då har jag chans att kolla upp det:) fniss

 Idag är inte min dag för jag känner mig jätteseg och som en död fisk.........
men jag är glad ändå.. för jag tänker på ringarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback