In the Sience


Haha! Jag sitter här på jobbet och suktar efter hemgång för att få se mina ringar samt pussa en skvätt på älsklingen. Och samtidigt så passar man så klart på att läsa lite bloggar och hittade en rolig länk.. kvick som jag är tänkte jag WIW vad roligt med sånt där! Länken går ut på som man märker när man klistrar in den, att man genom sin mammas och pappas namn får ett lämpligt namn på sina blivande barn.     
http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator

Mina barns namn:

En pojke: Helmut, Hubertus, Ingemund

En Flicka: Henrietta, Hjördis, Ina


Jaa.. hm.. Vad säger ni? Mina barns namn??! What the f*ck??! Och Ina är ett fint namn, kanske inte det jag skulle välja att döpa mitt barn till, vad jag vet än. Jag har inte ens tänkt på vilka namn jag skulle vilja ha. Alla människor har väl haft något eller några namn de velat att sina barn ska heta. Men mina föredettingar har försvunnit och jag vill INTE ha dom.
Men resten av namnen??? Jisses man får hoppas att min karls föräldrars namn ger bättre resultat.

Inte för att den där sidan kommer avgöra den utklämda avkommans namn men det är alltid kul att göra lite annorlunda saker eller tester:)

Kommentarer
Postat av: Ubbe

tjej: Erna

kille: Finn



njaaaaa

Postat av: Hanna

Haha nej nej nej.. fasen vikken skitsida:D fasen barnen ska ju inte bli sjävlmordsbenägna innan 1 årsdagen:D

2009-01-22 @ 13:15:08
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback