I am wild


Nu sitter våra ringar på! Jag tänkte att jag skulle varit så pass smart igår att jag skulle ta med sladden för att föra över bilder från mobilen, och det sa jag minsan till U också att jag gjort!
När jag skulle hämta sladden från väskan upptäcker jag att den sladd jag tog med... den var till kameran....
Jaja, inget att göra åt, vi kan ju iallafall titta sönder oss på den, och inte bara i början utan hela livet!:)

Sen säegr jag AAAAAAAJ! Fan vilken träningsvärk jag har! Jagdör! Fan det var så pass att jag skulle behövt en lyftkran för att ta mig upp! Och nu sitter jag och det kommer bli ett h-vete när jag ska på toaletten eller göra andra bestyr, ack ack.

After work idag då! vettefasen vad mitt jobb ska göra riktigt, men det sket jag i just nu. Jag ska hängka med U och syss och J ska med. Sen efter någon öl ska vi hem och laga god mat, smördegsinbakat kött ( vi vet inte vilket kött vi vill ha än) med strips! M! Längtar.
Men nu är det så att tydligen jag ska göra köttet(?!) Håll tummarna + alla tår för att brandkåren inte kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Ubbe

hihi..sötnos..de kommer att gå bra med köttet!:) Men vi kan ju ha 112 på snabbval om de skulle spåra ur..hehe...puss min fästmö!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback