Highwayman

                                   Till min älskade                                             

       



"Det var som högsta vinsten i ett gratis lotteri, när jag fick möta dig
och du och jag blev vi.

Av alla dessa mänskor är du just den jag vill ha.
Du ger mig ljus och glädje,du får mig att må bra..

Ja, för allt min kärlek rymmer finns inte nog med ord.
För att älska och att älskas är det största på vår jord.

Och allt du är för mig, vill jag för dig få vara..
för kärleken i mig finns till för att besvara."


Ett sånt där sött kort fick jag av min älskling för några dagar sen, puh om man inte sprutar glädje tårar för hans söthet å är man inte mänsklig..
Idag har man jobbat igenom minsann hela dagen, men ändå suttit och skrytit att jag slutar 12 imorgon:) Jajamensan, 12 på DAGEN! Är det inte fasansfullt underbart!! Då ska jag och min andra hälft kika på ringar på stan, för då är det garanterat öppet på affärerna, gentemot vad det var i Måndags, den såkallade "lill lördagen" ( Pff in my ass)






Jag och sambon har kikat lite på film och svullat popcorn.. dom har jag längtat efter i en evighet, så dom var minsan ljuvligt goda! Men sen har jag en sjuk svaghet.. kanske en ovanlig, vad vet jag. Men potatismos! Åh vad det är underbart gott! Bara i med lite salt, vitpeppar, muskotnöt och cirka ett ton smör! Åh........vattnas i munnen....
Det finns inget stopp när det gäller det! Och jag överdriver inte med mängden smör..och det är väl inte direkt något jag går och visar upp för folk heller. De flesta gångerna blir det i princip en skål med smält smör med en gnutta potatis/potatismos smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback