Happy new year!



Jag vill bara i all jobbstress hastigt opch lustigt hälsa alla ett gott nytt år och god fortsättning!
Och i år blev det ett lyckat nyår på alla sätt och vis. Vi var lagomt med folk, och varenda själ vi var med är trevliga och goá, så att det skulle bli en skrot kväll fanns inte.
Vi handlade god mat och begav oss till Pilis och P-Bs stuga. Väl där var kylan ett fett faktum, men vi tog tillfället i akt och promenerade en bit för att få upp värmen.
Dagen började tidigt med en glögg, öl och lite god varm korv! Sedan gick det bara utför.. haha
Skämt åsido det gjorde det inte, utan vi spelade " Med andra gester" och gjorde även om det spelet till "Med andra ord" och lekte även snurra flaskan och ni vet sånt där annat som vuxna alltid spelar haha.
Senare på kvällen var det minsan ingen som frös eftersom tempen i stugan begav sig uppåt 30-strecket, men toaletten befann sig ute vid en gran så man fick sig lite härlig luft mellan öl pauserna iallafall.!

Nu måste jag fortsätta med jobbet en sväng, klockan 5 kommer älsklingen min och sedan far vi och J iväg till min stuga och möter upp mon faddre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback